perjantai 13. syyskuuta 2013

Yhtenä iltana



 lausuttais ei sanaakaan <3






 
Mietin ensin että mulla ei ole tuohon otsikkoon mitään lisättävää. Ei mitään. Ja kuitenkin- haluan sittenkin sanoa jotain. Haluan laittaa itselleni muistiin että tämä; perjantai 13.9.2013, oli minulle hyvä päivä. Tänäänkin olin onnellinen- en niin kuin ollaan siinä hetkessä kun tapahtuu jotain suurta ja tärkeää- vaan sillä tavoin kuin haluankin. Tästä päivästä, näistä ihmisistä ympärillä, talosta josta on muodostunut meille kaikille tärkeä koti. Onnellinen mahdollisuuksista tehdä itselle tärkeitä asioita ja jakaa niitä rakkaimpien kanssa. Onnellinen niistäkin hetkistä jolloin kaaos valtaa nurkat ja melu saa ajatukset kaikkoamaan.
Sillä hiljainen ja järjestyksessä pysyvä koti merkitsisi minulle ettei siellä olisi elämää.
Tähän ajatukseen haluan palata vielä tänäkin viikonloppuna kun hälinä saa mielen rauhan koetukselle.
Tasapainoa jokaisen viikonloppuun!!
 

4 kommenttia:

  1. Tiedätkö, mä ajattelin eilen lauantaina hyvin samanlaisia ajatuksia. Sitä, miten onnellinen mä olen just tässä mun omassa elämässä! Kaunis kirjoitus, tähän on kiva palata.

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla että sulla on ollut samanlaisia fiiliksiä! Mietin että on tosiaan hyvä laittaa itselle muistiin miten onnellinen voi olla omassa epätäydellisessä elämässään- joskus kun sitä sokeutuu eikä enää huomaakaan miten hyvin asiat on ihan tavallisena arkipäivänä. Näitä hyviä päiviä lisää meille kaikille, kiitos :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!