perjantai 1. elokuuta 2014

Heräteostoksia



Viime kuukausina mulle on iskenyt vähän erilainen vimma heräteostoksiin. 
Joku ostaa kenkiä, toinen laukkuja tai ehkä meikkejä. 
Mä olen ostanut sänkyjä. 
"Kierre" sai alkunsa kun törmäsin paikallisen Spr:n kirpparilla valloittavaan Niemen tehtaiden kerrossänkyyn. 
Hintaa oli huimat 30€. Ostettavahan se oli.

Ja tykätään 





Seuraava parivaljakko löysi tiensä meille lähistöltä Keltaisen pörssin ilmoituksen perusteella. 
Myynnissä oli siis näitä sänkyjä kaksi samanlaista.
Ja taas oli kaupat sovittuna ja hintaa yhteensä tutut 30€.









Viimesimpänä ihastuksena eteen tuli jälleen Spr:n Kontti- kirpparilla tälläinen kaunokainen. 
Hintaa 25€ ja ei muuta kuin peräkärryä hakemaan. 
Nyt on sitten sänkyjä sisällä ja pihalla- 
saa nähdä mitä me niille talven tullen keksitään!















Mukavaa alkanutta elokuuta!





7 kommenttia:

  1. Oih...huippu löydöt! Eikä ollenkaan hinnalla pilatut :) Mäkin olen etsinyt jo kauan rautasänkyä, mutta ei ole vain sattunut kohdalle tältä meidän alueelta. Saanko kysyä mistä olet ton ihanan kolmannessa kuvassa olevan lamppusysteemin hankkinut? On tosi ihana. Aurinkoista viikonloppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä etsin kanssa alunperin ihan vanhoja rautasänkyjä mutta sopivia ei tullut vastaan kohtuuhinnalla- sitten löysin näitä "uudempia" vaikka kuulemma nämäkin ovat jo sellaisen reilu 50 vuotta palvelleet :) Onnea sulle etsintään! Lamppuketju on Tigerista, joskus viime vuonna ostettu mutta sitä on ollut valikoimissa mun mielestä aika ajoin sen jälkeenkin. Kivaa viikonloppua!

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Voi mitä löytöjä!! Ihanasti sopii teille♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tykkään kanssa kovasti! Nyt vaan alkaa olla sänkykiintiö tässä talossa täynnä- mutta ainahan sitä voi pistää jonkun vanhan kiertoon jos löytyy joku uusi ihastus :D Kivaa viikonloppua!

      Poista

Kiitos kommentistasi!