tiistai 16. helmikuuta 2016

minun maailmani


Minun
maailmani
on
tässä
näiden
seinien
sisällä

Ja
juuri
nyt
se
riittää

Minun
maailmani
on
tässä
enkä
muuta
nyt
kaipaa

Vielä
tulee
päiviä
jolloin
en
muista
miltä
koti
näytti
arkisena
aamupäivänä

Tulee
päiviä
lähteä
aikaisin
kopisuttaa
korkoja
asvalttiin

Tulee
päiviä
huomata
aamukahvilla
toisen
uusi
neuletakki
vaihtaa
viikonlopun
kuulumiset
naurahtaa
kiireisen
aamun
tunnelmalle

Tulee
päiviä
jolloin
en
muista
miten
laajalle
alueelle
kaatuneen
maitolasin
sisältö
leviää

Päiviä
jolloin
kukaan
ei
istu
viereeni
puurolautasen
äärelle

Minun
maailmani
on
nyt
tässä

Näiden
seinien
sisällä
enkä
muuta
kaipaa

Minä
tiedän
tulee
päiviä
tavoitella
yrittää
onnistua
yhdessä
kuulua
johonkin

Mutta
niiden
aika
ei
ole
vielä

Nyt
minun
maailmani
on
tässä
ja
se
riittää





























Mukavaa viikkoa sinulle



18 kommenttia:

  1. Juuri näin ♥ ihanat ajatukset ja kuvat! Kotiäitiyttä välillä itsekin kaipaan takaisin :)...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maarit ❤ minäkin olen vuosien varrella ollut välillä töissä- ehkä siksikin nyt on sellainen tunne että työelämään ei ole kovaa kiirettä. Kaipasin itsekin joskus töissä ollessani tätä kotiäitiyttä- ja onnekseni pääsin tämän vielä kokemaan. Mukavaa viikonloppua ❤

      Poista
  2. Olipas taas ihana postaus ♥ Niin viisaita ajatuksia ja kauniita kuvia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Krisse ❤ mukavaa viikonloppua ❤

      Poista
  3. Siinäpä se kiteytettynä <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eerika ❤ mukavaa viikonloppua ❤

      Poista

Kiitos kommentistasi!