maanantai 6. kesäkuuta 2016

alkukesän huippuhetkiä



Toukokuun
loppu
ja
kesäkuun
alku
on
ollut
täynnä
juhlahetkiä.

Tyllimekot
ovat
päässeet
kovaan
käyttöön
ja
kyynel
silmäkulmassa
on
seurattu
niin
musiikkiopiston
kevätkonserttia
kuin
tanssiopiston
kevätnäytöstäkin.

Ja
nautittu
tietysti
hellekeleistä
sekä
puutarhan
aikaisesta
kukinnasta










































Kesäkuun
alku
huipentui
esikoisen
valmistujaisjuhliin.

Hieno
päivä,
hieno
nuori mies.

♥ ♥ 

"Sinä, esikoiseni, olet tehnyt minusta äidin.
Puolet elämästäni olen ollut äitisi. 
Olen saanut seurata jokaisen vaiheesi, iloita ja surra kanssasi.
Olen saanut opettaa sinulle asioita elämästä-
ja sinä olet opettanut minulle paljon itsestäni.
Olen saattanut sinut kyyneleet silmissäni koulutielle, 
valvonut öitä jännittäen siirtymistäsi yläasteelle,
katsellut menestymisesi hetkiä sydän pakahtuen. 
Olen ollut vuosien varrella huolissani 
siitä, tästä ja tuosta.
Vain siksi koska olen äitisi.

Tänä päivänä voin onnekseni todeta
että
kaikki nämä etukäteen haudotut murheet
ovat osoittautuneet turhiksi.

Tänään oli hyvä päivä.
Saavutit yhden päämäärän elämässäsi
ja
valmistuit toivomaasi ammattiin.
Voit olla ylpeä itsestäsi.
Olen niin iloinen ja onnellinen puolestasi.
Ja erityisen ylpeä olen siitä,
millainen ihminen sinusta on kasvanut.

Sillä tärkeintä 
ei kuitenkaan ole 
saavutukset, maine ja kunnia.

Lopulta
tärkeintä
on
se,
millaisen jäljen sinä 
jätät
kohtaamiesi
ihmisten sydämiin."

Ote valmistujaisjuhlapuheesta pojalleni 3.6.2016






Mukavaa kesäkuun alkua
sinulle

8 kommenttia:

  1. Voi kuinka kaunis runo:)Onnea kovasti valmistuneelle ja äidille!
    Mukavaa kesäkuun jatkoa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti kommentista ❤ Oikein ihanaa kesäkuun jatkoa sinulle!

      Poista
  2. Aivan ihana teksti, upeat kuvat ja kauniit lapset.♥

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos Kaisa ❤ Kivaa viikonloppua ❤

      Poista
    2. Kiitos Kaisa ❤ Kivaa viikonloppua ❤

      Poista

Kiitos kommentistasi!